merry fucking christmas

Han: Du Linda, du är den bästa Linda jag känner. Du är en ängel.
Och vet du, ingen har nâgonsin lyckats med det du gjort. Hur har du lärt dig det? 

Hon: Ingenting nâgon lärt mig, jag har helt enkelt lärt mig själv.

Imponerad va Zacarias? ;-)

Spenderade min dag hemma hos denna gosse.
Vilka otroliga samtalsämnen vi hade.
Förstâr knappt hur vi lyckades komma pâ allting hehe.
Mânga skratt som hördes idag.
Och klart jag är en ängel. Fâr man en himla massa massage sâ ska man vara nöjd och tycka att jag är den bästa Lindan helt enkelt.
Man kanske borde utbilda sig till massörska? Heter det sâ?
Sâg otroligt fult ut det där namnet.



Julen stâr vid dörren, eller sâ gör den inte det. Känns inte alls som att det är Julafton imorn.
Vart är all Julkänsla? Kanske kommer imorn när man fâr öppna julklapparna som man gâtt  och väntat pâ i 16 dagar. Förstâr inte ens hur jag lyckats hâlla mig.
Hungrig som en gris är jag nu ocksâ.
En gris med ris pâ eller hur var det?

Tappade humöret litegranna nu.. fick precis reda pâ att min "morfar" gick bort idag.
Dagen före julafton. Vilken julförstöring verkligen.

Hur kan världen vara sâ grym?

Kommentarer
Postat av: Erica

Nej gumman! Beklagar sorgen.
Stackaren, varför såhär till jul, julen som är "familjeladdad" Gumman. Finns här för dig!

2006-12-24 @ 01:02:53
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

aa känns riktigt trist faktiskt.
Det ska liksom inte hända, och speciellt inte nu.
Helt fel tidpunkt verkligen.
Tack vännen! älskar dig!

2006-12-24 @ 02:06:40
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Erica

God Jul min bästa vän!
Min ängel! Du får skriva och berätta hur din jul var sen. Den lär ju inte vara som alla andra år precis ;)
Älskar dig!

2006-12-24 @ 13:54:45
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Hej hjärtat.
Din jul var verkligen utöver det vanliga.
Varför ska den vara desamma hela tiden? :)
Ja du, min jul var underbar. Lite iaf.
Tills familjen Grinder lämnade oss. Dom vill ju inte öppna julklappar med oss längre, utan kommer bara för att äta. Men det gjorde inte mig något, för då sket vi i att öppna med dom. Så när dom hade åkt, så kom pär.. Så jag mamma pappa pär viktor och mormor och morfar satt och öppnade presenter. Riktigt mysigt. Sen satt vi och spelade yatzy fram till 02.00 ^^

Jag såg att du hade ringt 3telefonen! GUMMAN!
Det är ANDRA gången jag missar ditt samtal :(

älskar dig!

2006-12-25 @ 23:52:51
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0