Har vi redan blivit sâ stora?

Min julklapp i âr hade vart nâgot av en annorlunda en.
Jag hade en íde som jag gâtt och spânat pâ ett tag om jag skulle utföra eller inte.                                                                                                          
När jag väl bestämt mig att jag skulle göra det här tog det stopp. 
Min julklapp till er där hemma hade vart att jag skulle komma hem över Julafton och överaska er.
Dykt upp kvällen den 23:e eller morgonen den 24:e utan att nâgon visste om det.
Tyvärr sâ stämde inte mina pengar sâ jätte bra överrens med flygningarna just nu.
Hade vart sâ underbart att fâ se era blickar när jag skulle säga hej till er.
Sâ underbart att fâ vara med dig mamma, dig Novali, dig Micke och dig Felicia pâ Julafton.
Att den 25:e bara dyka upp pâ club okâ och fâ se era överaskade miner Erica, Jessica, Fatima och Alexandra.
Men men.. jag fâr göra en överaskning lite senare när allting stämmer bättre överens.
Jag har faktiskt redan en pâ gâng.
Sänder er däremot en himla massa kärlek över Jul.
Kommer tänka pâ er nâgot enormt mycket.


Ni kan iaf  räkna med att se mig i Sverige runt den 12 maj 2007.
Dâ ska min kära vän Sofia GIFTA sig. Trodde inte att det var sant när Erica berättade för mig att hon fâtt ett inbjudningskort. Men när jag sedan fick det bekräftat av Sofia själv förstod jag att det var sant.
Grattis vännen, ska bli kul att fâ se dig stâ framme vid altaret med din kära Marcus :)
Nâgra kompisar har redan barn och nu är en annan pâ väg att gifta sig, man tror inte att det är sant.

Har vi redan blivit sâ stora? Eller är det tiderna som förändras?

Kommentarer
Postat av: Novali

det hade varit underbart

2006-12-21 @ 16:10:46
Postat av: Novali

du hade kunnat be oss om pengar

2006-12-21 @ 16:11:57
Postat av: Linda

Men det skulle ju vara en överaskning, det var de som var hela grejen :(

2006-12-21 @ 16:41:30
Postat av: Alexandra!

Åååhh, jag vill ha den överaskningen!! Fast du kan komma till "mobergsbar" istället, det nya på Lv3!!! Det kan bli min julklapp?:D

Love you dear, pussis!

2006-12-21 @ 17:54:16
Postat av: Linda

Aa "mobergsbar" hade nog blivit bättre, tänkte inte pâ det stället, my bad. Fâ se om du kan fâ den julklappen eller inte honey :D

2006-12-21 @ 18:58:16
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Rikard

Jag tror du drar en fuuling...du säger att de inte går.....men du kommer ändå!! Får se om jag har rätt....saknar dej!

2006-12-21 @ 19:16:55
Postat av: Linda

Vi fâr väl se om du har rätt Rikard. Vem vet, kanske stâr där framför dig i Uppsala nândag.

2006-12-21 @ 19:56:17
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Erica

Den julklappen hade slagit alla andra julklappar.
Det hade varit den bästa.
Typiskt. Snälla Linda, kom hem!

2006-12-22 @ 10:35:59
Postat av: Linda

aa den hade vart en riktig kanon julklapp.
Synd att den inte gick att göra verklig.
Men det kanske är okej om den kommer lite senare?

2006-12-22 @ 11:04:18
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Rikard

Då skule jag bli jätteglad :=)

2006-12-22 @ 11:19:47
Postat av: Linda

Du fâr nog vänta ett tag till Rikard. Men en vacker dag sâ.

2006-12-22 @ 11:52:08
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Erica

Ja, men då får du llooooovvvaaa att komma hem tidigare än beräknat.. iaf hälsa på.
men du och jag ska på sofias bröllop :)

2006-12-22 @ 15:25:28
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

Vi SKA pâ Sofias bröllop :) det har jag lovat Sofia och Novali ocksâ.
Men jag har en tidigare plan än sâ mohaha.
Skulle vara sâ bra om den gick igenom wii.

2006-12-22 @ 17:30:03
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Fanny

Hej!
Ser att du är barnflicka i Marbella. Är lite nyfiken på hur du fick tag på den familjen? Är just nu barnflicka i Sthlm men är lite sugen på Spanien sen :-)
Tacksam för svar!
Mvh / Fanny

2006-12-22 @ 20:10:13
Postat av: Erica

Ja, bra att du har en plan! MOHAHAHA!
Såg bilderna på resedagboken! Va mysigt det såg ut!
hurru, kan du inte ta lite bilder på där du bor? skulle så gärna vilja se!

love you

2006-12-22 @ 21:41:28
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

Fanny.
Hej hej.
Yepp stämmer bra det, riktigt skönt är det :)
Nu är familjen och firar jul i madrid ocksâ sâ jag är ensam hemma och ska fira en svensk jul imorn med nâgra svenska kompisar, hur skönt som helst hehe.

Jag hittade den här familjen pâ ams.se Sâ sökte jag och fick det. Inga svârigheter alls.
Har du dessutom jobbat som barnflicka innan är det nog inga problem.

Spanien är helt underbart verkligen :)
Hit tycker jag du verkligen ska ta dig.
är det nâgot mer du vill veta sâ är det bara att skriva.
GOD JUL

2006-12-23 @ 19:57:32
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Linda

Erica.
Klart jag har en plan, om du bara visste hehe.
Kanske t.o.m kommer hem innan det, mammas styvfar dog idag :( och vill inte missa begravning.

Det är super mysigt här :) tycker verkligen du ska komma hit.
Jag har ingen kamera men sâ fort jag fâtt en lovar jag att ta massa bilder till dig :)
Saknar dig vännen.
Hörs imorn!

2006-12-23 @ 19:59:09
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0