Motivation

I onsdags passade jag på att träna med en klasskompis på 24fitness på Regeringsgatan inne i stan, riktigt fräscht gym. Kul med lite variation. Nästa vecka ska vi testa Sats där en annan klasskompis jobbar. 
Jag ligger snäppet tyngre än min klasskompis så kände att jag inte hade tagit ut mig helt så igår blev det dubbelpass på mitt Friskis. 1h ben själv och 1h armar med min super babe. Även fast vi var trötta har vi ett jävlarinama så vi körde verkligen slut på oss, så underbar känsla. 
Fredagar är jag ju ledig så var uppe på gymet imorse vid 10 med Viktor, Ericas bror. Vi körde slut på våra armar, axlar och rygg! Måste bli bättre på att fota så jag kan jämföra med före och efter bilder men jag känner själv att jag blir starkare. Har gått på tyngre vikter 💪☺️





Kommentarer
Postat av: Godis för själen

Fin blogg, bor emellanåt själv i spanien. kul att se spanien från en annan perspektiv...

2013-10-18 @ 23:25:55
URL: http://godisforsjalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0