Finaste vännerna gör lördagskväll

När jag kollar tillbaka i bloggen känns det som att mitt liv just nu består utav fest och skola! Haha jag vet inte om så är fallet men jag har kul iaf :)
Förra helgen bestämde Erica, Anders, Jessica, Viktor, Ronjja å jag att vi skulle köra en hejdundrades kväll för Viktor som skulle flytta till Oslo. Massa gott att dricka, dans och sjung till gamla låtar och sedan avslutade vi uppe på Mobergs (IGEN! Nu räcker det!). Vi hade en sån himla trevlig kväll! Jag har verkligen världens finaste vänner och så himla kul att jag fick med mig lillasyster också. Mellansyster muttra nått om att vi blev som 15åringar när vi umgicks med varandra haha. 
På söndag låg vi i soffan hela dagen.. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0