Lång helg

Min födelsedag tog aldrig slut! I lördags när vi vaknade åkte vi till Ocean Club. I med mat i magen, vina vidare och njuta av dagen med underbara vänner och bra musik. Lördagskvällen bjöd på middag på Finca besaya. Att vi ätit vid 00.00 hela helgen har verkligen gjort att man vänt på dygnet. Vidare till Olivia Valere igen och dansa tills solen gick upp.
Söndag morgon var de bara att vakna och åka vidare till Nikki Beach. När det började drickas jäger och red bull var de bara att glömma de där med att sova. Middag på Mc Donalds vid tolv och försöka göra sig människa till måndagens jobb.
Jag kunde inte ha haft roligare helg, min sista helg i Marbella! Imorn går flyttlastet hem efter 7 år i Spanien.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Har läst bloggen sen du flyttade till Spanien,vad är det för nya äventyr som väntar?hoppas du fortsätter blogga :)

2013-08-03 @ 10:42:40
Postat av: Linda

Gu vad kul! Uppdateringen har ju vart sådär men jag ska försöka ändra på det :)
Nu ska jag börja plugga. Ska bli så spännande!

2013-08-08 @ 19:58:22
Postat av: Charlotta

Oh läste precis ditt senaste inlägg,ska bli kul att fortsätta följa bloggen. Du är en sådan inspirationskälla :)

2013-08-09 @ 00:20:34
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0