Vår i Marbella


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag klickade runt på nätet och hittade din blogg. Jag går i planer att flytta till spanien/teneriffa i några månader. Jag försöker hitta information och tips men det är svårt. Du som bor där nere, har du något bra tips på hur jag hittar ett bra boende att hyra? :)

2013-04-23 @ 14:36:57
Postat av: Lindah

Det finns massor av lediga jobb i Barcelona, Telemarketingföretagen skriker efter folk. Om någon vill komma hit så hjälper jag er gärna med både jobb och boende.
Det erbjuds betald utbildning, fast anställning, heltid, lön enligt spanskt kollektivavtal+provision

För mer info maila mig på [email protected]

2013-05-10 @ 15:17:26
URL: http://www.lindah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0