Kräftskiva

Igår var en konstig dag. Det var liksom svårt att komma igång, svårt att..glädjas?
Branden hade vart så nära men vi klarade oss, medans andra förlorade sina hus etc. Vi ska liksom bara leva vidare och vara glada? Så overkligt. Jag får sluta tänka såhär.

Hur som, hade Lotta, Sandra, Sofie och jag bestämt en kräftskiva sedan tidigare så vi hade Super trevligt igår med kräftor, paj, sallader, partyhattar (vi hittade inga kräfthattar haha) och god dricka hemma hos Sofie och Nathan. Vid två åkte Sandra och jag vidare till Suite och dansade. Sista kvällen för sommarsuite på stranden tyvärr. Vid fyra kastade jag in handduken och åkte/traskade hemåt i mina medhavda flip flops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0