Vår 2012

Det är verkligen vår på riktigt nu. I två dagar har jag bara haft en väst som jacka så det börjar bli hög tid att ställa undan bootsen. Jag vet bara inte vad jag vill ha för skor så det drar ut på tiden lite..

Appropå vår så har vi börjat plantera alla kryddor och även tomater. Det är så lyxigt på sommaren att bara kunna gå ut i trädgården och ta vad man behöver. Vi har citron och avokado träd också som hjälper till.

 

I skrivandet stund sitter jag fortfarande ute och njuter medans solen sakta är på väg ner. Jag har planer på att göra en sitt lounge just precis här, känns bra.

 

 


Kommentarer
Postat av: ronjja

det ska jag verkligen göra :)



jo jag vet, känns i hela kroppen !

2012-03-08 @ 23:16:06
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lyxigt! Jag ser fram emot när det är dags att ordna balkongen här. Men det dröjer nog ett par veckor till.

2012-03-11 @ 09:49:29
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0