Sneakers

Jag tog med dom här snygga skorna från jobbet idag. Jag är inte alls en sneakertjej men tycker det är så jäkla snyggt på andra, och framförallt dessa!

Först och främst försöker jag komma på vad jag kan ha till, allt fungerar väl egentligen men det ska kännas rätt också. Sist jag hade sneakers, var ett par converse och det slutade med att det blev ett par jobbskor till mina svarta stora byxor och min röda skjorta på ICA.

Vad ska jag göra? Behålla? Hur klär man sig snyggast med dom?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Allt klär en skönhet vet du ju ;)

Ja du Nellie är one of a kind, och brås på mami och Zetterbergs sidan! Snillen hela bunten ;)

2012-03-15 @ 19:10:35
URL: http://jihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0