Målande

Igår kväll åkte Sandra och jag en sväng till Lotta för att kolla melodifestivalen. Lite Kina och thai mat, choklad och massa cola gjorde våran kväll. Att mjukisarna var på gjorde bara saken bättre.

Kul att Loreen vann. Jag gillar verkligen den låten och tror att den kan gå långt i Eurovision, däremot vet jag inte om dansnumret är så övertygande.

Nu har vi precis kommit in. Vi har börjat dra igång målandet utav ena långsidan av huset. En sådan vägg som egentligen skulle ha fixat för länge sen men som man ändå inte ser dagligen och därför skjuter upp det. Imorgon fortsätter vi, väggen är helt knottrig så det tar längre tid än vad man tror. Men bra blir det!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohh har ni vår nu :)

Du ska se Jonas & Sofies hus, wow så fint, det är så perfekt!

2012-03-11 @ 20:12:35
URL: http://jihanna.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har ju lockigt hår egentligen så jag har bara "twistat" till det med plattången! Annars tokplattar jag ju för att få rakt, haha :D

2012-03-12 @ 20:46:25
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Examensarbete

Hej!



Vi är fyra studenter som läser på programmet Hotel Management på Frans Schartaus Handelsinstitut i Stockholm.

Tillsammans med en hotellverksamhet i Nerja, Spanien har vi tagit fram en paketresa med fokus på mat och dryck till den 3-10 Juli 2012.



Här kan du läsa mer om den: http://www.hostalsanmiguel.com/sv/aktuellt-erbjudanden/erbjudanden/sommarresa-juli-12.aspx



Detta är vårt examensarbete och vi tjänar inga pengar på det utan gör det endast i utbildningssyfte. Därför har vi ingen budget till marknadsföring och ber nu om din hjälp att få ut information om resan till så många som möjligt.

Om vi får in tillräckligt med platser kan vi genomföra resan och nå vårt mål!



Tack på förhand!



Med vänliga hälsningar

Catharina, Malin, Sara och Terhi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0