Andas spring

Puh! Har precis vart ute och sprungit och gjort lite benövningar. Jag har jätte svårt för att andas rätt när jag springer så jag måste försöka öva på det.

Var in på zara och hämtade ut en jacka till syrran. Så smart att beställa den från Spanien med hennes svenska kort för de blir så mycket billigare. Så tar mamsen med den sen. Zara har fått in så himla mycket snyggt och fina färger så nu hoppas jag verkligen lönen kommer snart så jag kan få shoppa lite billig(are) (jämfört med jobbet)! Köpte däremot en klänning på tradera igår, hoppas den kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är faktiskt så, andningsteknik och hej å hå, det är inte bara att springa! men efter ett par gånger kommer du in det, va duktig du är :)

2012-03-30 @ 21:45:04
URL: http://jihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0