Sol och skor

Varför vaknar man alltid så tidigt när man för engångsskull är ledig! Lyckades få med mig Sandra på en lång powerwalk på strandpromenaden direkt efter så det var trevligt iaf.
 
Jag har gått loss på skor den här veckan! Ett par ballerina sandaler från H&M, ett par sneakers från Guess och ett par klackar från Jeffrey Campbell som borde komma i mitten på veckan.
Blogg Appen fungerar fortfarande inte så det går fortfarande inte att få till några bilder, så tråkigt.
 
Tolv dagar har nu gått som ensam sambo och ikväll kommer äntligen min älskade hem från Kuba! Däremot blir han inte långvarig för han sticker iväg igen imorgon, en vecka till Österrike på tävling. Det blir massor med pussar och kramar ikväll! Massor!
 
Sandra och min första utekväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så du dammade av den gamla bilden ;) oj så kul vi hade den kvällen!

2012-07-09 @ 17:13:36
URL: http://thesedreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0