Tröttmössa

Nu är jag trött! Älsklingen hämtade upp mig efter jobbet så gjorde vi en shoppingtur uppe på La Canada. Ljudet inne i det varuhuset gör en trött efter bara några minuter!
Z hittade han en hel del medans jag fick hänga tillbaka det jag testade.
Lika bra det för nu börjar jobbet fyllas på med en hel del fint!
Idag fick vi lite nytt från Odd Molly och jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa eller inte! Ska se vad som kommer in till på fredag så bestämmer jag mig då :)

Nu ska vi beställa pizza och kolla klart på den senaste filmen av Ryan Gossling som vi började på igår.
Lite engelska godsaker fick vi med oss från Marks & Spencer också så det blir en riktig myskväll!




Odd Mollys velour s/s dress. Kanske att den blir min till slutet på veckan :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken blev det honey?? <3

2012-01-25 @ 20:49:40
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskar dig. Puss mamma. Jag vill ha en kattunge.

2012-01-25 @ 20:52:28
Postat av: Johanna

Så snygg, så dyr?

2012-01-25 @ 21:44:38
URL: http://jihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0