Custommade

Jag ser verkligen fram emot nästa vecka på jobbet. Vi kommer få in massa nya vårkläder och mitt favoritmärke Custommade från Danmark är ett utav det! Jag vill inte veta hur mycket pengar jag kommer vilja spendera!
Det är så kul med nya kläder till butiken. För det första blir det ett helt nytt ställe och dessutom gillar jag att prissätta och ändra om bland galgarna. Få vara lite kreativ.
Att det går mot ljusare tider och vår/sommar ser man i färgerna och bara en sådan sak får en att bli lite piggare. 
Jag har tagit ett pass på lördag också så den här veckan blir lite längre än normalt men det gör mig ingenting. Lite extra pengar känns väldigt passande just nu.






Har ni svängarna förbi Marbella så hittar ni Custommade hos Nina B.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha nej inte jag heller! kan du gå in och ändra bland mina kommentarer? jag ser inte namnet på den som kommenterar :)

2012-01-20 @ 21:42:01
URL: http://jihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0