S.T.O.R.M

Idag vaknade vi till sol och STORM!
Det första jag ser när jag drar upp persienerna är att en stor del av palmen lossnat och lagt sig över våran tomt, över staketet och upp på grannens tak! Telefonledningen in till huset hänger ner på marken och rätt som det var brakade citronträdet i två delar!!

Jag fick köra bort till jobbet för att hjälpa Lotta också. Markiserna till klädbutiken hade gått sönder och haft sönder krukor, väggar osv.
På vägarna låg det träd och buskage!! Ett ståltak hade lossnat från ett hus som håller på att byggas. Det här kan man verkligen kalla storm!! Igår morse var det dessutom 5grader!

Vi och katterna håller oss inne nu tills jag ska iväg och fira Sandra ikväll. Brr.



Solstolen hamnade under!

Grannens tak och våran palm som deras älskade trädgårdsmästare lyckats dela på mitten.

Från våran baksida. Nu har dom iaf lyckats sopa upp det mesta.

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Oh lord vad det måste ha blåsit!

2012-02-04 @ 19:10:03
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj hjälp vad blåsigt!

2012-02-05 @ 11:46:04
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0