Alla hjärtans dag varje dag

Jag hade en superdag igår. Powerwalk med Sandra och sedan massa mys med Zacarias! Vi lagade till fläskfilé med svampsås tillsammans med potatisgratäng och ett glas rött. Vi hade dessutom passat på under dagen att köpa lösviktsgodis och olw dipp från svenska affären så vi njöt av godheten hela kvällen.
Jag fick dessutom en jättefin present av min älskade. En riktig överraskning då vi inte alls köper saker till varandra under alla <3 dag. En fantastisk fin vit iPad!! Tack älskade du!! Som jag älskar dig!
Så alla som vill skypa och iMessage, varsågoda :)

Kommentarer
Postat av: Sara Dara

Hello! vilken mysig blogg du hade^_~jag följer gärna den! hoppas du kan titta förbi min oxå!:3

2012-02-16 @ 00:22:29
URL: http://kibolight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0