Nya Jacka




Jag är så himla glad i min jacka som jag köpte på Zara tidigare i somras! Nu behöver jag bara lite svalare i luften så att jag kan börja använda den.
Var inne på Zaras webshop idag och såg att jackan var 200kr dyrare i Sverige än här i Spanien! Det lönar sig alltså att handla på Zara här i Spanien och inte i Sverige. Nånting jag kommer tänka på i fortsättningen.
Tog en jättesnygg tröja ifrån jobbet i veckan också. Just nu älskar jag lite hängigare, större tröjor och den här är superfin ifrån det italienska märket H.eich.

Älsklingen är äntligen påväg hem ifrån tävlingen som han hade vunnit med stort V!
Grattis älskade du! Nästa år tar du tillbaka titeln som spansk mästare!

Kommentarer
Postat av: Emilia Johansson

2011-09-27 @ 17:51:28
Postat av: Emilia Johansson

Förlåt för den dubbla kommentaren, jag slant på tangenterna :) Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, men kan inte hitta någon mailadress, skulle du kunna maila mig istället? Mvh, Emilia

2011-09-27 @ 17:52:24
Postat av: Pernilla-alias Buba

Åh, Zara här i Spanien är ju bara för bra!

Tror vi har 5-6st butiker här i vår lilla stad :)

2011-09-27 @ 21:09:14
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0