Sol i Puerto Banus

Klättringen förra helgen gick bra! Det var några som gick hela vägen medans jag, min ena chef och hennes kompis tillsammans med 3 hundar vände halvvägs. Vi satte oss istället på resturangen och drack vin och åt god skinka och ost i väntan på de andra. Det är ett super trevligt hotell som ligger där med urmysig uteservering. Dit ska jag åka tillbaka bara för stället i sig.

Igår hade vi en helkväll med Z:s gamla jobbarkompis och hans gravida fru. Dom hämtade upp mig på jobbet och sedan gick vi och strosade i Puerto Banus innan vi åkte hem till oss och åt den goda moussakan som vi gjorde dagen innan!
Igår var det fantastiskt väder och idag kom hösten! Det har regnat, åskat och blixtrat som bara den sedan imorse men har som tur är slutat nu. Våran trädgård var som en enda stor pool!

Nu har vi haft massa mys här hemma med kissarna så jag ska ta en dusch och göra mig iordning för öppningsparty av en butik som är ikväll.


Det syns att vi är ett svenskt och ett spanskt par ;)
Vinden slet tag i min nya tröja från Hunkydory så man kan nästan tro att det är jag som är gravid! Im not! :)


Jag & Maica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0