Ny parfym

Jag jobbade heldag på jobbet igår, 09.30 - 20.00 så det var skönt med ledig lördag imorse! Min kollega skulle iväg på sminkjobb och min chef som skulle ha jobbat var superdålig så det kändes mer än rätt att ställa upp.

Idag var första helgen som båda var hemma på väldigt lång tid så den har vart underbar med stor frukost, mys med katterna och shopping på La Cañada. Älsklingen fick massa mjukis grejer av mig att ha hemma och jag fick äntligen med mig en vit b&h och parfym!
Jag är jättedålig på att både komma ihåg att använda parfym och köpa men Sarah Jessica Parkers som jag fick av mamma senast tog snabbt slut! Jag hade den framme på sängbordet brevid klockan så det gick inte att missa den, + att den luktade så gott!
Även nu är jag supernöjd med den nya lukten och framförallt priset! Ynka 49euro för parfym, reseparfym och bodylotion!

(Älsklingen är nöjd i sitt nya Formel1 ps3 spel med tillhörande ratt, växelspak och gaspedal!!)



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lyckades hitta små tvålar med MJs Daisys på Sepora. hur mysiga som helst till badrummet :)

2011-10-11 @ 09:34:23
URL: http://miccawhite.blogspot.com
Postat av: Anela

Hej! Nu är det så att jag åker snart ner till Spanien och undrar ungefär hur stor flaska det är på Daisy parfymen? :) Eftersom jag själv tänkt köpa den. Och om du vet priset på Chanel NO. 5 och Gucci Guilty?



Kram!

2011-12-02 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0