En dag på stranden

Jag har vart lite anti till att ligga på stranden på senaste då jag tycker att det är höst, men så idag fick äntligen älsklingen med mig och det ångrar jag inte alls! Det har vart en helt underbar dag med alldeles perfekt temperatur, lugnt på stranden och bara vi två. Vi passade tom på att bada och vattnet var så varmt och skönt! Förmodligen varmaste dagen under hela sommaren. Havet har haft lite mer tid på sig att värma upp.
Den så kallade hösten här i Marbella är verkligen fantastisk!


Puerto Banus

Imorn har vi bestämt med jobbet att vi ska gå upp för La Concha, berget som syns i bakgrunden på bilden. Jag har gjort det en gång tidigare och fick tvärstopp precis innan högsta toppen. Samma sak hände min chef när hon var uppe så imorn har vi bestämt att vi går tillsammans med ena hunden som inte kan gå så långt. Får se om resten tar sig upp till toppen.

Kommentarer
Postat av: veronica

åh linda vet du jag har börjat plugga spanska på kvällarna. det är jätte roligt!

nästa gång jag hälsar på ska jag snacka spanska med dig :D



2011-10-16 @ 09:40:39
URL: http://photosoftomorrow.tumblr.com
Postat av: Pernilla-alias Buba

Härligt! Vi låg också på stranden igår...men misstänker att ni hade det lite varmare. Det blev inget bad för vår del! Men det är så härligt att få lite sol och ligga med fötterna i sanden :)



Roligt att ni har ett berg som heter La Concha. Den största och mest berömda stranden här heter just La Concha ;)

2011-10-16 @ 12:03:40
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej! vad skönt med sol o bad...här e de nästan minus grader på mornarna..

Hoppas allt e bra med er.



Kram Pappa

2011-10-17 @ 10:05:45
Postat av: Lovisen

Japp en 206a xs -01, men jag tyckte det bara va problem :D Men med bilar har man tur eller otur, och man vet aldrig om den kommer gå fint i många år eller gå sönder hela tin :D Har du tittat på nån? :)



Kram!!!

2011-10-21 @ 10:30:34
URL: http://lovisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0