Odd Molly Parker Coat

Mitt nästa måste köp är denna underbara jacka från Odd Molly som jag helt kärat ner mig i! Dessvärre är den inte ifrån årets kollektion så jag vet inte riktigt hur jag ska få tag på den.. jag vet bara att jag måste ha den i stlk 0!



Sen jag började jobba med olika märken har jag fått ett större intresse för kläder. Jag hittar jag bara mer och mer kläder som jag vill ha. Jag sa till min kära imorse att jag skulle behöva bygga ett nytt hus så jag kan få plats med alla saker som jag vill köpa :) Det är tur att jag vet vad jag har för budget varje månad att använda mig av. Nu är det däremot julafton så då får man vara extra försiktig.

Vad önskar sig alla i julklapp? :)


Kommentarer
Postat av: Erica

EXAKT! Det gör det så jävla bra! Nä riktigt läckert blev det faktiskt :) lite annorlunda än "vanlig" barntapet liksom. såg dock inte vart du hade kommenterat på byggla!



Den där jackan e så jäkla snygg. Såg den på någon blogg fast det var nog i någon annan färg. Den påminner lite om Alex fjällräven jacka, fast den e svart! :P

2011-11-13 @ 19:39:20
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaa, jag såg deras kommentarer men inte din :/ Ska in och kika igen.



Exakt, du har ju inte snö och slask liksom, så du kan ju kosta på dig lite extra på både färg och pris i vår/höst jacka istället. Här satsar man ju mer på en ordentlig vinterjacka liksom :D



Ofelia ville ha Skönheten och Odjuret! Haha! en bild när dom dansar,, Jättefin är den!

2011-11-14 @ 09:08:16
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Pernilla-alias Buba

Odd Molly har en del fina grejer tycker jag, synd att allt skall vara så jäkla dyrt bara! Själv är jag mer en budgetdam tror jag ;)



Jag har bestämt mig för att önska mig en ny mobil i julklapp...kanske för att den jag har nu typ inte fungerar. Och det kan ju vara käckt att ha en telefon ibland. Så nu blir det en sån där I fån som tydligen är det man skall ha numera...:)

2011-11-14 @ 15:54:15
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0