I Sverige blir det

För 2 år sedan firade jag nyår i Spanien, För 1 år sedan var det i Thailand och i år blir det i SVERIGE!! Jag kan inte minnas mitt senaste nyår i Sverige.. eller kan det ha vart den där bedrövliga kryssningen med dig Erica? Haha tanterna var tokiga! 

Nu är iaf biljett bokad hem till Sverige för en vecka. Ska bli så mysigt att få komma hem till familjen så nära inpå jul. Det är synd att jag inte kan fira den 24e dec hemma i Sverige men jag är så glad att jag får fira ett nyår med min älskade familj så det är ok. Julen blir med min underbara familj här i Spanien :)
Jag ska göra den så julig som det bara går! Fira massa advent, baka och julpynta

Nu vill jag köpa julklappar!!


Julen 2009 i Spanien med våran superfina mini gran som jag köpte i Sverige och kånkade med mig hit.


Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAHA!! Alltså, PÅMINN MIG INTE LINDA! Herregud vilken kryssning. Ett under att man överhuvudtaget åkte båt efter dom 24 timmarna :P Men det ska bli så otroligt mysigt att få ha dig hemma över nyår!

2011-11-15 @ 20:28:04
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Pernilla-alias Buba

Oj, kånkade med en gran från Sverige? Plast måste du mena då va? Haha. Kul för dig att få komma hem till nyår i alla fall! Åh, jag längtar redan till julen hemma. Det är sån stämning och tradition att jag inte vill missa det för allt i världen.

2011-11-18 @ 17:46:10
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0