Biljard

Vi har spelat biljard hela kvällen! Hur kul som helst. Det känns lite udda att ha ett biljardbord hemma hos sig men roligare "sportredskap" kan man nog inte ha. Idag var första dagen vi spelade, sedan jag flyttade hit.. för fem år sedan!
Vi håller på att göra om inne på kontoret/bilrummet där bordet står. Det har vart furupanel längst hela väggarna och inte alls speciellt smakligt. Nu blir det vitt vitt vitt och hur fint som helst. Vi är i renoveringstagen här hemma så förhoppningsvis får vi ordning på massor med små saker som måste fixas.

Nu blir det vindruvor och pistaschnötter framför Dexter. Jag är helt fast!



Katterna är med och myser. Lilla sötnosen börjar bli så stor, även fast hon är så liten. Dom växer på båda två varje dag. Här ligger hon på mitt bröst och myser, man får passa på så länge man kan ha dom på sig. Älskade katter.

Kommentarer
Postat av: Erica

Du, den där kissen matchade din tröja :P



Haha jodå.. jag lär nog bli blond igen så småning om. Men just nu trivs jag i mörkt! :D

2011-11-08 @ 21:33:12
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja det kanske är så? Ska nämligen ha mens när som helst ( den är helt j*vla oregelbunden efter Noel ), så det kanske är det? Dock hade jag feber i natt.. hoppas det inte är någon form av infektion typ i livmodern eller någe :/

2011-11-09 @ 07:56:00
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Hmm.. men din tröja ser iaf väldigt grå ut :P

2011-11-10 @ 14:55:10
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0