thinking of u


grattis på födelsedagen älskling! hoppas du får e jättebra dag!


idag längtar jag tillbaka till våran jordenruntresa! i början gik allting så väldigt långtsamt, vi hann med så himla myket men i slutet bara rann tiden iväg! igår satt jag oh funderade på vart nästa resmål blir oh jag kunde verkligen inte bestämma mig. jag får helt enkelt landa lite mer här i spanien oh se vart jag vill åka när det börjar bli dags. först ska jag väl hinna med att jobba lite oh spendera några måader här. verkligheten bestämmer just nu!

idag är det jobb som gäller. 14-22. det är lite grått ute så förmodligen blir det lugnare än någosin. det är så svårt att komma in i jobbet när vi inte har så många kunder. jag är ju van att sälja kläder men det här italienska märket är ju nytt för mig så behöver lite mer kött på benen, affären är ju ny så det är mest många som kollar. jag förmodar att juli & augusti blir mer spännande.

(dator oh okstävera är fortfarade ite fixad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0