Lång helg

Vi har varit utan internet och tv i flera dagar! Tanken är att vi ska prova på ett annat telefonbolag och blivit lovade att inte vara utan internet mer än under tiden som teknikern böt router etc. Tji fick vi! Hela helgen gick och ytterligare dagar.
Det är inte förrns man är utan dessa tekniska prylar som man märker att man har blivit mer eller mindre beroende utav dom! Som tur är har vi tagit tag i andra saker så som att måla om Köket. Det blev superfint och nu är vi äntligen klara.
Vi har dessutom hunnit med IKEA så nu har jag min efterlängtade klädstång i sovrummet!



Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Vad fint det blev med stången!

Ja, vi har också funderat på att byta bolag nångång men avstått just för jag misstänkt att man kommer bli utan internet ett tag...

2011-12-20 @ 21:58:54
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äntligen fick du din klädstång!! Jättefint blev det!

2011-12-21 @ 11:49:09
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejsan,

så kul att måla! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har just nu en jultävling som pågår. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-21 @ 16:49:07
Postat av: Vendela

Hejsan,

så kul att måla! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har just nu en jultävling som pågår. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-21 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0