Inte långt kvar

Min andra hälft har vart borta i tre veckor och idag kommer han äntligen hem!! Som jag har saknat honom!

Den första och andra veckan ville jag inte riktigt att de skulle ta slut. Jag hade ju först kusin på besök och sedan mamma och syster. Men den här sista veckan har vart hemskt tråkigt. Dessutom har jag haft feber och nu har det övergått i nån slags hosta som gör att jag inte kan sova på nätterna än heller knappt prata med folk normalt. Jag får riktiga hostattacker och det låter som att jag har rökt i hundra år.

Jag ser fram emot en helg tillsammans med min karl. Att jag är hemma tidiga kvällar (slutar ju 16.30 om dagarna) och massa mys. Nu får du komma älskling!


Vi två i Japan, 2009.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Jag tror nog att det var mer PRAT än DANS på dend är bilden :P



Va skönt att han kommer hem snart hjärtat!!

2011-08-03 @ 21:35:43
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Lovisen..

TACK!!!



Det var så skickligt av mig att hitta Lova-mössan! ;) Jag önskar att du var här så vi kunde göra en favorit i repris.. :D



Pussåkram!

2011-08-05 @ 23:42:22
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0