Mama, im home!


Jag smyrsnor denna från min underbara, fantastiska vän Erica!

Im back!
Tillbaka i Sverige efter 4 1/2 månader på vift ute i den stora världen tillsammans min min underbara man, tillbaka i Sverige efter att inte ha vart här på över 14 månader!!

Jag vräker i mig ost och mjölk och märker att magen inte klarar alla mjölkprodukter efter en lång tid utan dessa, pussas på min älskade katt och kramas med min fantastiska mamma. Träffar mina underbara vänner och tar in varje sekund jag har här hemma nu!

Igår fick jag träffa bästaste Erica och Jenny och vara med deras söta knoddar! Som jag har längtat!
Det var som vi sa igår, vi har inte träffats på 14 månader men ändå känns det som igår och det är verkligen så det ska vara! En sådan vänskap ska man ta vara på! Jag har saknat er tjejer!

Idag kommer dessutom älskade lillasyster hem över helgen och den andra får jag träffa på söndag!
Nästa vecka kommer hela tjejgänget "hem" och jag är så glad! Glad att äntligen få vara med alla jag saknar om dagarna borta i Spanien!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hon bor på san pedro. Tack. Kommer du på ngt mer så e jag super nyfiken!

2011-04-15 @ 21:35:46
URL: http://annnalena.blogg.se/
Postat av: jenny

jag längtar tills på fredag! Och jag är så lycklig att jag gråter att jag ska få träffa alla mina bästa vänner på samma gång! älskar er! tack för i går

2011-04-16 @ 17:17:04
Postat av: Lovisen

Din far är på torpet och har slut på batteri,och är utan laddare, men han hann ringa snabbt till mamma å sa att han hade hört ditt meddelande och att han kommer ringa dig när han kommer hem, så hon ringde å sa de till mig.. :) Så du vet varför han inte ringer tillbaka :)



Jag är ju på msn jämt :D



pussåkram!

2011-04-16 @ 21:08:24
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Lovisen

Hahaha, nej men du hade ju ringt, så nån slags telefon har du väl? eller? ;)



Nu är jag häääääär på msn!!

2011-04-17 @ 09:58:53
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0