Its a sunny day







Jag har haft en helt fantastisk påsk hemma i Sverige! Vädret har vart helt underbart och sällskapet likaså.
Har träffat mina fantastiska gamla tjejkompisar över en middag och styrt bilen mot Nynäshamn där en del av familjen bor nu. Dessutom har jag mysiga kvällar hemma hos mamma och roliga dagar med bästa vännen!

Att Sverige har sommarväder nu, när det har regnat i Marbella gör ju bara saken bättre. Ska det vara såhär så kan jag ju stanna ett tag till :)

Idag bjöd dagen på underbart mys med bästa finingarna! Sötaste prinsessorna i stan! En sväng på stan och en god lunch ute i solskenet. Erica du är verkligen min bästa vän! <3


Kommentarer
Postat av: Erica

Oj! Jag märkte inte att jag fick vara med på bild där! :D



Tack själv älskade du <3 Det är så härligt att bara få vara med dig. Bara sitta och prata och bara "va". Du är en underbar vän. MIN bästa vän.

2011-04-29 @ 09:49:37
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, vi betalade nästan 3000;- när vi låg där. Fakturan trycker dom upp i ansiktet på än innan man åker därifrån!

2011-05-02 @ 19:00:07
Postat av: Erica

Jaa, vi betalade nästan 3000;- när vi låg där. Fakturan trycker dom upp i ansiktet på än innan man åker därifrån!

2011-05-02 @ 19:00:20
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Typ platsen. Det blir ju som ett "hotell" liksom!

2011-05-02 @ 21:12:57
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0