Äntligen ledig!

SKulle ha vart ledig i onsdags också men fick hoppa in 3 timmar då våran nya kollega inte dök upp (inte dagen efter heller!). Så idag njuter jag! Vädret är lite si sådär så jag har dragit för gardinerna, tänt massa ljus och sitter under filten brevid min älskade sambo och ska absolut inte göra någonting förutom att leta runt på internet efter spännande städer för dit vi ska åka.

Vi har mer eller mindre våra jordenrunt biljetter bokade nu. Vi har vart i kontakt med en kvinna som jobbar för "The Great Escapade" som har hjälpt oss med alla biljetter vi kommer behöva och som det ser ut nu går första flyget från London - Singapore tisdag 7 dec. Så spännande!!

Bilden idag blir från middagen igår ;)

Supergod skagenröra med bakad potatis och svenskt knäckebröd! Mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare Linda !! Längesen !! Hoppas allt är bra med dig .. Men du.. Har du sett Zacke ? Lever han ? Jag började tro han dött faktiskt .. Såg på nån bild du hade där att han levde (när fotot togs iallafall) ... jag har mailat å ringt (så sent som i fredags) å tillochmed skickat vykort men inte hört ett ljud på snart ett halvår tror jag. Om du ser honom kan du väl hälsa att vi här hemma i sverige undrar ifall han lever !!



Å ha de så gött i Australien .. Låter ju sjukt najs !!



Kram / Franki...

2010-10-31 @ 12:09:49
Postat av: Linda

Hej Franki!



Kul att höra ifrån dig! Allting är bra här. Zacarias lever livet just nu! Vaknar när han vill, äter när han vill, gör vad han vill.. när han vill. O han klagar inte direkt! :)

Däremot är han väldigt dålig på att svara i telefonen.. Men att han inte har svarat på mailet låter konstigt. Förresten, mailar du hans jobbmail eller privata? Jobbmailen har han ju inte längre.



Han gick precis o la sig (tung o lång natt) men jag ska absolut säga åt honom att höra av sig till dig omedelbart!

Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-10-31 @ 22:50:19
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guuuud va gott :) Älska mat!

2010-11-01 @ 21:07:14
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, !



Kolla bloggen & kommentera !

2010-11-02 @ 09:28:32
URL: http://bluuebeeryy.blogg.se/
Postat av: Johanna

TACK kusin :)

Jaa men då har jag nått å längta efter, mera MAT :D

2010-11-02 @ 21:49:40
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hejsan!

Fanny heter jag. Hittade din blogg när jag googlade på internet. Jag befinner mig för tf i Málaga och pluggar spanska på Malaca Instituto. Har varit här i sex veckor och ska stanna i ungefär 4 till innan jag åker till Madrid för en vecka och efter det åker jag hem. Därför undrar jag vad du rekomenderar mig att göra i Madrid? Ska dit med en tjejkompis. Någonting vi inte får missa? Vad bör vi se? Innan Madrid har jag en sex dagar då jag inte vet vad jag ska göra. Vill resa någonstans men vet inte rikigt var. Har du något att rekomendera? Har redan varit i Barcelona och är lite småsugen på Valencia. Vet du något om Valencia? Sen är jag även sugen på att åka till norra Spanien men ingen aning om var någonstans. Några idéer? Sen funderar jag också på vad som är bäst rent årstidsmässigt, det är ju rätt kallt i norra Spanien... Skulle vara underbart om du kunde svara på min mail!

Tusen tack!!! /Fanny

2010-11-05 @ 18:18:50
Postat av: Johanna

JAG önskar jag kunde flytta tillbaka, men nej! Jag får berätta nästa vecka hoppas jag :D MAssa kram

2010-11-06 @ 09:48:09
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0