Ostadigt

Jag stoppade undan mina stövlar igår i mån om att försommaren var här. Det var ju bara att glömma. Nästa vecka ska det komma lite regn i tre olika dagar. Nu är det bara att hoppas att det blir en 5 minuters regn och att det sen går över för vi vill ha sommar på riktigt nu. 

Idag är det jobb med chefen igen som gäller. Hon har ändrat på vårat schema den här veckan så jag är mindre glad. Jag förstår mig inte på chefer ibland, när allting är perfekt så ska dom alltid hitta nånting att ändra på som vi andra inte gillar och då klagar DOM om att VI klagar. Det går inte riktigt ihop.
Blir jag chef en dag ska jag absolut låta mina anställda ha det bästa!


Mandag
10.05.2010

Regnbyger 18° Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest

Regnbyger. Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest. 1,0 mm nedbør i døgnet.

Tirsdag
11.05.2010

Regn 18° Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest

Regn. Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest. 3,7 mm nedbør i døgnet.

Onsdag
12.05.2010

Klarvær 18° Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest

Klarvær. Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.


Torsdag
13.05.2010

Regn 16° Lett bris, 5 m/s fra vest-sørvest

Regn. Lett bris, 5 m/s fra vest-sørvest. 2,6 mm nedbør i døgnet.

Fredag
14.05.2010

Klarvær 20° Lett bris, 4 m/s fra vest

Klarvær. Lett bris, 4 m/s fra vest. 0 mm nedbør i døgnet.

Lørdag
15.05.2010

Klarvær 20° Svak vind, 3 m/s fra sør

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick fint idag. Nu väntar vi bara på Dorran, dom är redo, och jag bara måste va redo, hihi!

2010-05-06 @ 16:16:09
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Johanna

Helt sjukt, aldrig vart med om värre alltså:D

Va fan är Pimpan en han?! hihi

2010-05-06 @ 19:40:28
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0