Öppningsparty för Astracan

Sandra och jag var iväg på en super trevligt öppningsfest igår för en butik som min gamla kollega har öppnat här i Marbella. Han är inredningsarkitekt så han har sådana ögon för allt vad inredning är så butiken var hur snygg som helst där han både säljer möbler, inredning, kläder, böcker m.m
Träffade alla mina gamla jobbarkompisar till hotellet också så jag är supernöjd med kvällen :) Självklart glömde jag kameran eftersom att jag gick direkt från jobbet.

Idag är det jobb som gäller 11-17 och sen tar jag en minihelg. Imorn är jag ledig och det ska bli riktigt skönt. Tyvärr är det alldeles för kalla vindar här just nu så vi får se om det blir någon playa eller inte.


Kjell har inrett hotellet som jag jobbade på. Han kan han.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken jävla pajjas!!! SHOWEN, Showen kusin, hur i helvete är det möjligt att va som hon är??? :)

2010-05-14 @ 10:19:38
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0