Besök och soligt

Igår var jättetrevligt! Super god mat och världens bästa sällskap! :) Däremot fick jag i mig alldeles för mycket rå vitlök från en typ av soppa så kvällen slutade mindre rolig med magvärk, men men. 

Och idag har vi fått besök! Klas och Emma är här från Sverige så vi träffade upp dom för en lunch Zacarias och jag. Jag har precis vart hemma en snabbis och suttit lite i solen och ska snart röra mig tillbaka till jobbet. Vid 17 har jag tre timmar kvar och sen går jag hem och firar födelsedagsbarnet från igår igen med grillning och gott + trevligt sällskap.

Imornkväll åker vi allihopa till Madrid!! Ska bli riktigt lyxigt med långhelg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med, supersegt avsnitt.. Förut hände det ju grejer heeela tiden! Ha en superbra weekend:) Ta massa kort!:)

2010-05-19 @ 19:35:20
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0