Myskvällar

Igår gjorde jag det riktigt mysigt här hemma med tända ljus, smooties och en skål med jordgubb, banan & kiwi med riven och smält vit choklad över. Hur gott som helst! Med det mös vi till sex and the city, en av våra favoritserier :) Zacarias var ju inte hemma förra helgen så jag ville göra det så extra mysigt som möjligt.
Ikväll är älsklingen iväg men jag jobbar imorn så jag känner för en riktig tjejkväll med mig själv, en god fralla och sedan glass och choklad tillsammans med filmen Ghost of girlfriends past".
Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag vet!!! Tänk om det bara hade varit svenskar som bor i Spanien som fått rösta, då hade Eric vunnit hur lätt som helst, för vi vet lite vad som funkar och inte... Men men nästa år kanske ;)

2010-03-13 @ 23:49:18
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

Frukost i solen och massa frukt:) Va mys. Har ni det lite varmare nu?

2010-03-15 @ 10:48:37
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0