1års party och barnvakt

Igår var vi inbjudna på ett årsfest på svenskägda Nina B i Puerto Banus / Nueva Andalucia. Våran kompis jobbar i klädaffären och dom skulle fira så det blev både öltält, canapér, mojito, champagne, öl, vin och massor annat. Hur trevligt som helst.
När regnet började ösa ner följde jag med Sandra hem till hennes gamla aupair familj och satt barnvakt åt tre småttingar, sötnosar :)

Idag är jag sådär lagom trött, ögonen orkar inte öppnas för jag har vaknat i stort sätt hela tiden och knappt vart trött efteråt så det har vridits och vändits. Vet inte om det är för att Zacarias inte är hemma. Dessutom har regnet öst ner hela natten och det har vart storm. Känns sådär att gå och jobba idag men imorn, hoppas jag att jag äntligen är ledig, En vecka senare!


Lotta, Jag, Sandra & Jenny. Synd med ljuset i mitt huvud ;D

En del utav butiken.

Chokladbollar med barnen! Som jag längtat efter dessa!

Kommentarer
Postat av: Lova

Va fin bild.. :)



Det var så skönt med sol!! Fast svinkallt ändå :)



Pusskram!!

2010-03-06 @ 22:42:42
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0