Studenten 2005

Idag skiner solen i Marbella. Det gjorde den inte för fem år sedan i Norrtälje. Men vilken rolig dag jag hade för det. Jag och mina älskade vänner tog nämligen studenten och det är verkligen en dag att minnas! Vad glad man var! Champagnefrukost, åka på släp, skrika sig hes i regnet för att sedan åka hem och fira dagen med alla nära och kära. Jag minns att jag gick ut på kvällen med kusin Johanna, och idag har hon en liten nyfödd hemma som hon tar hand om :)

5 år sedan alltså, det är helt otroligt vad tiden går! Vad mycket som ändras och vad mycket man har gjort.
Den där dagen hade jag absolut inte trott att jag skulle sitta i min pojkväns soffa, i min pojkväns hus i MARBELLA, SPANIEN! Aldrig någonsing, men om jag är lycklig :)


Jag har ingen bild ifrån studenten på datorn tyvärr. Men det här var långt innan den dagen iaf.
Jag - som bor i Spanien, Erica - som har sin lilla 1 1/2 åring Ofelia, Angelica - som bor i Malmö och pluggar till tandläkare. Ronja - Stora lillasystern som efter sommaren börjar på gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ohh vilka tider:) tack snälla för fina kommentarer. vill du gå in och ta bort "bebisen" på bloggen.. dagarna..inget nytt på snille fronten, jag va in och titta och kände...öhh nej,lika bra kusin fixar:)

2010-06-10 @ 10:46:52
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Anonym

Häftigt!

2010-06-10 @ 13:26:40
Postat av: Anna

Hej! fin blogg! Jag har lite frågor som jag hoppas du kan hjälpa mig med. Är 21 år och tänkte flytta till Granada i höst för att jobba och undersöka möjligheter till att studera där. Skulle vilja höra vad du tkr om staden, människorna, kulturen och ja allmänt. Något som skiljer sig mot "vanliga" spanien?? Är det en trevlig studentstad?? Kram på dig!

2010-06-10 @ 13:43:49
URL: http://adventurewithanna.blogg.se/
Postat av: jag

Vilken fin blogg du har!

Jag har just hittat en ny blogg som någon börjat skriva, den verkar också bra. Skulle vara coolt om du också läste lipgloss bloggen.



=)

2010-06-11 @ 10:03:54
URL: http://lipgloosss.blogg.se/
Postat av: Angelica

Shiit! Vilken härlig bild :D Hade heeelt glömt den, riktigt gammal :) Längtar lite smått tillbaka till den tiden nu :)

2010-06-15 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0