Nej till gropar!

Första doppet är gjort i havet nu! Älsklingen och jag susade iväg till stranden så fort vi kunde efter jobbet och var där en timme och njöt av det härliga vädret. Kvällar på stranden är verkligen härliga.
Däremot har jag fått så jäkla mycket gropar på benen så nu måste jag nog börja träna mera.

Jag har alltid kunnat äta vad jag ville utan att röra mig mer än att gå väldigt mycket, däremot har jag alltid sagt att det kommer slå tillbaka och det har det garanterat gjort nu! (Ok jag kanske överdriver lite)
Men nu blir det träning och bra mat som gäller. Att jag fått lite mer former gör mig absolut ingenting, det har jag lärt mig att gilla, jag vill inte se ut som en 24årig med en kropp som 14åringar men groparna ska baske mig bort :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejja kusin, veck med groparna:) Jag är lite nervös här nu om hon ska komma imorn..

2010-06-03 @ 23:25:43
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Vatten, vatten vatten, löpning varje dag och buffyn så är groparna veck! :)

2010-06-04 @ 16:38:17
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0