Leganitos 12.00

Det känns som att domedagen är här idag! Jag ska nämligen iväg och dra min tå vid 12. Och även om jag vet att allting kommer gå jättbra så känner jag obehag inför allting.
Jag har aldrig tagit en lokalbedövning! Jag har aldrig dragit en nagel! Och jag har aldrig sytt ett endaste stygn! Och idag ska jag göra allting!

Äh jag får försöka hålla lugnet, det är tur att jag har vart på ställen ett antal gånger innan och det ska faktiskt bli skönt att bli av med det här nu. "Olyckan" med soptunnan hände i agusti 2009 och infektionen kom i december 2009 så nu är det verkligen på tiden att få ordning på tån.


Update: Jag skrämde upp mig i onödan! Min nagel och tå har läkt av sig själva så han skrapade bara bort lite död hud och bad mig bada i saltvatten och ha på en bakteriedödande kräm så ska allt bli kanon snart. Yeah im happy ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0