Inte mycket tid

Ikväll är det dags för Spanien att spela igen! Mot Honduras. Många var nog säkra på matchen förra veckan så idag förväntar jag mig faktiskt ingenting. Hur som helst blir det iaf fotboll här hemma efter jobbet :)

Jag hade en jättebra helg verkligen! I fredags så mös älsklingen och jag hela kvällen. På lördan blev det jobb och sedan gick jag ut och åt argentinskt med Lotta och slutade upp med världens godaste mojito på townhouse i gamla stan. På söndagen begav sig sambon och jag iväg till stranden för 2 timmars sol och bad och sedan fixade och donade vi och bara var kära hela kvällen :)

Dagarna bara rusar iväg känner jag så det ska bli härligt med lite mindre jobb nästa vecka när mamma kommer.
Förlåt för urdålig uppdatering. Det är sommar och jag jobbar mycket.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara du uppdaterar så är jag nöjd :D

2010-06-21 @ 21:16:45
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0