En efterlängtad vecka

Just nu sitter jag o äter min tallrik med yoghurt o dricker mitt glas med oboy! Vädret är verkligen helt underbart här just nu o den här veckan ser jag verkligen fram emot! Mamma o syster Ronja kommer i mitten på veckan o i slutet på veckan så kommer min andra hälft hem! Han är i Kina just nu o semestrar för fullt, lyllo!

Min dator behöver sig ett nytt batteri (hoppas jag) för jag får den inte att få el så därför inga bilder. Just nu sitter jag på en utav våra gamla gamla datorer o jag orkar inte hålla på att böka med sladd o grejer för att få in bilder.
Jag återkommer när allting funkar ok igen. Förhoppningsvis dröjer det inte lång tid.

Mamma o Ronja, vad kul det ska bli att ni kommer!!

Älskling, du är enormt saknad, älskar dig!


Gammal bild på Marbella

Kommentarer
Postat av: Lova

Hihi, det kan vara jag, men jag vill verkligen inte fira min födelsedag i år!! :)

2010-06-28 @ 19:07:57
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Trollie

Gum, kom precis pa att jag kanske kunde komma in pa din blogg! Och det kunde jag ju, nu sittr jag iaf o skriver lite, och hoppas att det gar att trycka pa skickaknappen sen.



Fick du inte mitt sista sms igar? Jag berattade iaf om att vi varit pa Expo omradet hela dagen. Jatte trevligt. I borjar blev vi lite besvikna eftersom det va typ 2 och 3 timmar koer pa alla landers pavilionger. Men sen kom vi pa att vi kunde testa o ga in genom vipkon pa alla stalen genom att saga att vi jobbade pa svenska paviliongen. Och det funkade fint, dom sa inte nej nanstans. Vi Sag Norge, Finland, Island, Danmark, och sjalvklar spanien, som va den basta. Dar sa vi iofs bara att jag va fran spanien. Och det gick oxa fint. Sen at vi massa rolig chinesisk mat pa omradet. Massa nya smaker som jag aldrig provat innan.



Sen gick vi hem och kollade pa matcherna saklart!



Nu gick vi precis upp. Tankte dra oss in mot centrum o kolla lite stallen som vi inte vart pa innan. Tyvarr regnar det lite latt idag igen... och ikvall blir det Spanien matchen som galler!!!



Jag skriver lite mer sen gummish. Kan man skicka privata meddelanden har pa blogg.se? Maste jag ha ett konto da lr?



Jag saknar dig iaf hela tiden!!! Eres todo en mi vida mi superknubb! Tu trol

2010-06-29 @ 06:34:38
Postat av: ronjja

wiii. hörrudu,jag heter faktiskt ronjja nu :) haha.



vi kommer om några timmar! älskar dig

2010-06-29 @ 08:36:32
URL: http://vivirlavida.devote.se
Postat av: Johanna

Guuud va roligt:) ni kommer få så mys!

2010-06-29 @ 09:05:57
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Linda

Te echo de menos!

2010-06-29 @ 09:41:06
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0