Massor med snö, igen.

Det är riktigt kallt idag!! Imorse sken solen så det var riktigt skönt men nu är det 8 grader och solen är på väg bort för alla moln! 8 grader!! Det är svinkallt för att vara här i Marbella. Dessutom har vi fått vindar från norra europa så det känns ännu kallare!
Jag är glad att jag satte på värmen imorse redan så det är skönt inomhus!

Älsklingen är sjuk också så han sover och sover stackarn. Och jag som hade hoppats på att testa en ny modern tapasbar i Puerto Banus ikväll. Får se om han blir bättre annars får jag ta hand om honom här hemma ikväll!

Jag fick fram kameran snabbt igår när det var nyheter, såhär ser det ut på många ställen i Spanien. Som tur är inte i Marbella!



Kommentarer
Postat av: Lova

Guuu va me snö! :) Men du kommer dö när du kommer hem och känner kylan här! :)

2010-01-08 @ 18:11:22
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0