Love to eat

Jag hade en fantastisk tjejdag tidigare idag! Kristin, Sandra & Jag möttes upp på terrasana för lunch och massa girltalk. 3 timmar gick snabbare än vad vi trott och det blev massa snack om gamla minnen. Jag åker ju till Sverige på lördag och Kristin åker iväg till Columbia med sin pojkvän och hans familj i en månad så det var lite att berätta om :)
Nu sitter min älskade sambo och jag bänkade i soffan sedan ett tag tillbaka. Jag gjorde en sådan himla god räkpaj till middag ikväll och efter det har vi vart fast i sex and the city avsnitt! Det gör inget att man sätt dom tidigare, man kan se dom flera gånger om och vi skrattar båda lika mycket fortfarande! Lovely!


God räkpaj med paprika och Crabsticks!
http://bevemyrs.blogg.se/2009/december/skaldjurspaj.html#comment


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Mums, nu blev jag hungrig ♥

2010-02-07 @ 22:08:50
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0