Tips på böcker

Kära Lova har sagt åt mig att ge henne lite boktips på böckerna som jag har hemma, så alla ni som är hemma och läser mycket nu när det är för kallt ute kan fortsätta läsa, ni andra kan sluta :)
Jag är en tjej som älskar rysarböcker så jag har många av dom. Biografer, chicklitt och "vardagsböcker" kommer på en säker andra plats.
Det har blivit några under min tid i Spanien.



Mina favoriter är helt klart dessa fyra böcker av de jag har hemma.
Dan Brown, behöver inte säga nått. Böckerna är så spännande och lika så filmerna!
Stieg Larsson, king of the books! Måste skaffa mig de andra också.
Snabba Cash, handlar om sthlm och de mörka ställena. Suverän!
Liza Marklund, lyckas alltid med spänningen! Alla böckerna är lika bra. 



Alkemisten, bra bok om drömmar och magi! En andalusisk hederpojke tar sig från spanien till afrika. 
Magdalena Graafs är riktigt intressant. Man lever sig in i hennes liv.
Marbella Club, var sådär. Minns inte så mycket men det var kul att läsa om Marbella när man vet vad dom pratar om.
Patient 67, var väldigt bra också. Handlar om ett psykhem på en ö.
Blocket, minns absolut ingenting så det kanske säger allt ;D



Dessa tre böcker har jag inte läst ännu men de verkar riktigt bra!



Da Vinci Koden, Lika bra som de andra Brown böckerna!
1000 tips & Ideer, massa smarta tips som tex "Rostiga skruvar lossar med hjälp av ättika"
"Du får lättare saften ur citronen om den är varm".
I samlarens spår, Boken som jag läser nu. Den är så äckligt spännande att man ryser. Man får gå riktigt nära mordoffren och mördaren.


Kommentarer
Postat av: Lova

Åååå va bra tips.. :) Jättehärligt inlägg!



Har du sett filmen i samlarens spår? Älskar att flygfyren får vara med på en hörna.. :D

2010-01-12 @ 18:38:40
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Lova

Om de är den jag tänker på så är den ruskig men bra.. :)



Alltså, jag är verkligen inne i en period nu som bara handlar om att ta hand om mig själv.. :) Jag fixar med allt framför datorn såklart :) Men bara att skrubba dig varje dag och smörja in dig gör ju jättemycket.. :) Testa socker :D

2010-01-12 @ 20:14:00
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Lova

HAha, skrubben sker i duschen, men annat som till exempel naglar gör ja framför datorn :)

2010-01-12 @ 20:54:20
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Sandra

Snart behöver ni inte sakna mig längre, för då finns jag runt hörnet :)

2010-01-13 @ 11:24:00
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0