Att få motivation till träning?

Jag har börjat min morgon med 30 minuters träning! Och det känns ju så bra efteråt. Däremot försvinner alltid min motivation efter några dagar vilket känns förjäkla tråkigt när man väl kommit igång, IGEN!
Helst av allt skulle jag vilja träna på gymmet men jag undrar verkligen om jag kommer gå dit tillräckligt mycket för att känna att det är värt med ett träningskort. Just nu kör jag på min super taebo video som är helt suverän, om man svettas! Dessutom är det ju gratis och du kan göra det när du vill hemma :)

Nån som har några bra tips på hur man får motivationen till träning att stanna kvar?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är duktig, fram med måttbandet eller nånting som sporrar dig, att se resultat kan va nått som hjälper motivationen:)

2010-01-13 @ 11:51:06
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Att vara två är lättare så du får ragga upp nån av dina Marbella-kompisar och träna med den personen.. :) Jag blir så glad när jag ser den där videon, men den är jobbig!! :D



När du kommer hem idag så tar du en dusch, skrubbar dig med socker och SEN slår du på datorn, smörjer dig framför den och fixar lite med naglarna och fötterna medans du läser bloggar och surfar runt.. :D

2010-01-13 @ 17:27:36
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Lova

HAHAHA! Kom just på att du måste ju slå på datorn för att läsa de här.. :D Puckojag!

2010-01-13 @ 17:28:32
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0