Tjejigt + tips tack!

Jag har ett riktigt tjejproblem! Mitt hår!
Det värsta med att vara blond är att håret dagen efter tvätt ändrar färg och det är ju inte direkt så att det blir ljusare. Syster Lova tipsade mig om att schamponera håret 2 gånger så idag har jag testat det. Det är ju så tråkigt att behöva känna sig "ful" i håret dagen efter en tvätt. Dessutom kommer det inte på frågan att jag tvättar det varje dag för det sliter för mycket.

Vad har ni för trix? Torrschampoot som jag har testat tycker jag inte alls gör någonting bättre med håret. Fast det kanske är jag som använder det fel haha! Tips tack!


Kommentarer
Postat av: nathalie

har du prövat silvershampoo? jag har själv långt, blondt hår och jag tycker detta funkar väldigt bra och får håret att kännas som efter en tid hos frisören och flera dagar efteråt, man får dock vara noga med att göra inpackning efteråt eftersom silverschampoo får håret att kännas lite "torrt". lycka till!

2010-02-26 @ 17:53:22
Postat av: Linda

Nathalie: Nej det har jag aldrig prövat så det kanske vore nånting. Det kan ju iaf inte bli värre än vad det är nu hehe. Tack så jättemycket för tipset! :)

2010-02-26 @ 19:13:00
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Don Svensson

Här hittar man alltid nåt bra o läsa i vissa bloggar hittar man inte ett enda nyttigt ord :(

Bakom min rygg står tjejen som är expert på hår&sax o tipsar "PHYTUM ACTIVE" lite dyr men ger valuta för pengarna :) DonSvensson är killen som semestrar i "Don Alberto"! Det verkar som du har 1000 systrar <:3 Peace o ha en trevlig kväll

2010-02-26 @ 21:46:54
Postat av: Anonym

Tänkte oxå tipsa om silverschampo, superbra :)

2010-02-26 @ 23:20:52
Postat av: Erica

Näe, torrschampot gillade inte jag heller. Men jag säger som ovan ; Silverschampo! Det är kanon!

2010-02-28 @ 19:59:53
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0