Massor med regn och vatten!

Det har verkligen ÖST ner här idag! Tror nästan att jag aldrig sätt så mycket regn på en och samma gång tidigare. Utanför jobbet var det en stor pöl och jag bara väntade på att vågorna skulle skölja in över affären.
Vi såg nyss på nyheterna att vi mellan Manilva och Fuengirola haft värst regn idag och Marbella ligger verkligen mitt emellan! Jag är inte ett dugg förvånad!


Fick ett snabbt kort på tvn på en bensinmack här nere. Bildäcket är mer eller mindre under vatten och det oranga som står i buren är gas (!) Sådant som vi värmer vattnet med och som vissa använder för matlagning!

Kommentarer
Postat av: erica

du har lika mycket vatten på backen som vi har snö :)

2010-02-16 @ 14:08:58
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Lova

Men guuu va me vatten!! Faktiskt har jag hellre minusgrader å snö i stället för vatten :)

2010-02-16 @ 20:26:43
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0