Lång sovmorgon

Det blev jobb igår så resväskan är fortfarande inte uppackad och huset ser ut som ett bombnedslag så det är vad som ska göras idag, städa!
+ att det regnade inatt så medans ni skottar iväg all snöstorm som kommit så borstar jag bort vattnet från altanen!
Det verkar reda upp sig på jobbet nu med tider och sånt. Jag träffade chefen innan jobbet igår och efter att jag jobbat nån timme själv så kommer det två män från ministeriet för arbeten (ministerio de trabajo) så då fick nog chefen lite panik och var tvungen att fixa kontrakt fort som attan. :)

Nu ska jag ta tag i allting, alldeles för lång sovmorgon idag!


Jag är mer än nöjd över min leverpastej som jag tog med från Sverige! Mums!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mmmmmm..ser gott ut.



Kram

2010-02-04 @ 16:21:05
Postat av: Pappa

Fick du med dig svampen hem?

2010-02-05 @ 10:25:20
Postat av: Linda

Det är supergott :)



Och yes, svampen fick jag med mig :) den höll fast jag inte la den i nånting :D haha! Ska bli riktigt gott!! Tack så jättemycket!

2010-02-05 @ 11:59:09
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0