En snäll tekniker

När jag kom hem från jobbet vid 15 så funkade varken telefonen, tv eller internet då allt går på samma linje. Och precis samma sak hade hänt på jobbet förra veckan så vi var utan telefon en hel vecka.
Nu har precis teknikern vart här och det var ett sådant larvigt problem att en kabel inte satt i ordentligt. En kabel i taket som jag inte ens tänkte på. Han var iaf snäll och skrev att det var ett fel utanför huset så jag slapp betala någon faktura. Han var här för ett kort tag sedan så det var bra att det var samma kille igen. Nu vet jag iaf vad man ska göra om inte tvn fungerar som den ska :) alltid lär man sig något nytt.

Idag har iaf solen skinit och det har vart jättevarmt och skönt! Blåsigt som tusan men det kan vi faktiskt stå ut med så länge taket sitter kvar. Får hoppas att det håller i sig nu så vi går mot varmare tider och mot våren för oj vilken skillnad det gör. Både på humöret och i vårt spanska hus.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt gott! Allt blir lite godare om man blandar :)

2010-02-23 @ 18:36:08
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa jag längtar faktiskt lite nu:) Men fortfarande lite overkligt..

2010-02-23 @ 22:25:14
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0