Dags för jobb

Jag vaknade upp helt snuvig imorse, bara hoppas på att jag inte blir förkyld! Kan visserligen tänka mig att det var för att jag inte knäppte på elementet när jag gick och la mig. Så typiskt, ikväll är det jag som knäpper på det iaf.
Idag är det jobb som gäller. Sen ikväll skulle Sandra ha sin födelsedagsfest men hon har blivit dålig och eftersom att jag jobbar imorn också blir det mer än lugnt. Får se vad som hittas på.
Men som sagt, först 8 timmar i affären.

Lycka till idag älskling!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ah och inte bara det, även jag mådde jättedåligt :( Men helt sjukt, idag är det som bortblåst. PEPPAR PEPPAR!!

2010-02-06 @ 17:44:41
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0