Aug 19, 2010

Jag har fortfarande inte tagit tag i datorn, men ett steg längre i rätt riktning iaf. Jag vet ett ställe jag kan vända mig till så det är det första jag kommer göra när semestern är slut! Ingen bra dator = ingen bra bloggning!

Jag blev lite snopen på jobbet igår när det kom in en äldre kvinna med sin dotter & ansiktet var mer än bekant. Min första tanke var att jag sätt henne i tv men sen tänkte jag att "äh, varför skulle hon komma hit o handla, det är säker någon kund från tidigare". Så efter ett tag så kom vi iaf fram till att jag sätt henne i just tv :)
Jag brukar vara rätt dålig på att känna igen Spanska kända människor annars. I Spanien går det miljarders av skvaller & förnedringsprogram & nu har jag lärt mig att känna igen några men annars är jag fortfarande som vilken turist som helst här, Jag vet inte vilka dom är ;D haha!

Efter jobbet mötte jag upp älsklingen tillsammans med 2 andra par så åt vi allihopa på en resturang i närheten av jobbet. Så härligt att få maten serverad efter en hel dags jobb, till ett glas rött o trevligt sällskap. Å andra sidan så har min andra hälft alltid maten klar när jag kommer hem på kvällarna. Det är lyx!
På söndag åker vi på semester så då lovar jag att bloggen kommer tillbaka för ett litet tag :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra Möller

Tack! :)



Vad härligt med semester! Hoppas allt är bra annars, det var längesen vi hördes. :(



Hann aldrig se Phillip Morris, såg bara den första- men då struntar jag i att hyra om den! :)



Kram

2010-08-20 @ 07:42:45
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0