Valborg i Spanien

Sista april och valborg. I Spanien firas det nog inte på något speciellt sätt. Man kanske umgås med sin familj men jag har aldrig under mina 3 1/2 år i spanien sätt någonting märkvärdigt. I Sverige känns det så mycket större.
Jag minns idag för exakt 8 år sedan. Jag var 15år och skulle ha en rolig kväll ute på stan med mina vänner. Den slutade väldigt tidigt, och den slutade absolut inte bra! Mer än så behöver jag inte säga.. förutom att min lilla syster Ronjja ska ta det mer ÄN lugnt ikväll!

För våran del kör vi också lite svenskt idag. Svenskt lösviktsgodis och svenska grillchips med svensk dipp! Amerikansk film visserligen men vad gör det :)

Hoppas ni alla får en super trevlig valborg och ta det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade du!!!



Vi har fest alltså!! :D Hohoho va mys ni har!! ) vattenfall!!!!!



Pussåkram!

2010-04-30 @ 22:52:31
Postat av: ronjja

haha ja ditt GAMLA linne ;) jag fick ju det :)



men linda jag har kontroll ;) så du behövde inte oroa dig! jag är duktig på att inte dricka mig stupfull!

2010-05-01 @ 02:19:17
URL: http://vivirlavida.devote.se
Postat av: Angelica

Haha! Den kvällen hade jag förträngt :D Men kommer aldrig glömma :P

2010-05-01 @ 18:35:17
Postat av: Linda

Haha jag också angelica tills jag började tänka på mitt senaste valborg i sverige som jag inte kunde komma ihåg men däremot mitt första ;D haha fyfasiken för den kvällen!

2010-05-01 @ 19:24:02
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0